Home

zaterdag 28 maart 2015

Stripes


Een tijdje terug kwam ik een prachtig patroon tegen van een retro strepen deken. Op het blog van Karin aan de haak. Toen ik dat patroon zag dacht ik meteen aan een babydeken. En tadaaaa... hier is de deken!!




Een tijd terug kochten we deze prachtige brocante wieg in de kleur taupe voor onze kleine meid die op komst is. 


Ik heb dit dekentje gehaakt met Phildar cotton 3 in de kleuren: rosee, taupe en blanc. Het past zo mooi bij de oude wieg. Dit patroon haakt ook heerlijk weg, je bent zomaar een eind op weg. Het is ook een hele mooie dichte steek, dus het is een lekker warm dekentje geworden!




Een heel simpel randje met alleen lossen en een vaste maakt het helemaal af! Meer heeft het ook niet nodig!

Dit is het volgende projectje alweer... een geboorte vlaggenlijn! Had al langer in mijn hoofd zoiets te haken en toen zag ik afgelopen week op het blog van Jip by Jan dit leuke patroon van het friebelrandje. Net even wat anders, helemaal leuk! Wordt vervolgd....




Fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Prachtig dekentje heb je gehaakt en het randje om de vlaggenlijn zag ik ook bij Jip by Jan. Heb het gepind en op mijn veeeel te lange to-do lijst gezet, ha, ha! In welke maand ben je uitgerekend? Spannend! Mijn koters zijn inmiddels alweer 15 en 12 jaar.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja zo'n to-do lijstje heb ik ook hoor, je komt ook zoveel leuke dingen voorbij he. Ik ben in de maand juli uitgerekend. Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog. Fijne avond!

      Verwijderen
  2. Héél mooi! En dat wiegje zelf is ook prachtig!
    (Ben jou ook beginnen volgen!)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sigrid,
    Leuk dat je me volgt!
    Bedankt voor je complimentje!

    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor je berichtje, ik lees ze graag!