Home

zondag 19 april 2015

Lief dekentje

Na het dekentje voor de wieg, moest er natuurlijk ook een dekentje komen voor in de kinderwagen.
En dat is deze geworden...



Het is een vierkant dekentje geworden. Ik ben begonnen met een standaard granny square en die steeds groter gehaakt.



Ik heb katoen gebruikt van Phildar en de prachtige blauwe kleur is van byClaire. Ik haakte er voor het eerst mee, maar het haakt heerlijk! Een mooie aanvulling op het katoen van Phildar en Catania.


Deze prachtige luiertas was mijn inspiratie voor het dekentje, het zijn bijna precies dezelfde kleurtjes!


1 opmerking:

  1. Hoi Nienke,
    bedankt voor je berichtje op mijn blog. Jij maakt ook leuke dingen zeg, ik ga je volgen.

    groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor je berichtje, ik lees ze graag!