Home

maandag 2 maart 2015

Onderzetters of....


Ik had het idee om een mandje op tafel te vullen met leuke gehaakte onderzetters. Dus ik druk op zoek naar een patroon en kwam dit leuke patroon van Miriam tegen. Ik besloot om ze niet met verschillende kleuren te haken, maar lekker effen te houden. Ik had nog een mooie kleur mintgroen Paris van Drops liggen, Maar... het is natuurlijk dikker en ik haakte met een grotere naald dus het resultaat werd groter dan ik verwachtte.. 



 Toen ik de eerste af had en zag dat ik ze te groot vond voor een koffie kopje, bedacht ik ineens dat ze ook wel erg leuk zouden staan onder mijn nieuwe kandelaars. Dus snel nog een tweede erbij gehaakt en dit is het resultaat! Al hoewel dit niet mijn bedoeling was in eerste instantie, ben ik er erg blij mee!! Ben nu met Phildar katoen bezig met een nieuw setje onderzetters voor op tafel. Heb ze bijna allemaal af, en ze worden precies goed.

Ik plaats ze zodra ze af zijn.








2 opmerkingen:

  1. Ze zijn wel heel leuk geworden!
    Ik vind het altijd erg leuk, als je ineens iets anders hebt dan wat geplant was.

    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Ja ik kwam ineens tot de ontdekking dat dit ook wel erg leuk stond zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor je berichtje, ik lees ze graag!