Home

maandag 20 maart 2017

Colour Love!

Een héééééle tijd terug begon ik te haken aan een hartjesdeken, maar de lap bleef maar liggen en er kwamen geen nieuwe hartjes bij,..
Toen ik de kast aan het opruimen was kwam ik de lap weer tegen en ik vond het zo zonde dat het maar achter in de kast bleef liggen!
Dus maakte ik er een kussenhoes van, tadaaa!




Ik heb de langwerpige lap dubbel geklapt en dicht genaaid. Langs de kant die nog open was heb ik een paar toeren vasten gehaakt en in die rand drukknoopjes gezet, zodat je de hoes kunt wassen.


Het kussen heeft hier maar net gelegen, tante vond 'm zo geweldig dat ze 'm heel erg graag wilde kopen, dus hij ligt nu bij haar op de bank te pronken ;)

Het kussen haakte ik met Phildar Coton 3 en haaknaald 2.5


Tot slot nog een  bijpassende kleurrijke foto ;)
Fijne dag allemaal!




11 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi kussen geworden, ik kan me heel goed voorstellen dat je tante er verliefd op werd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kussen is het geworden. Leuke vrolijke kleuren.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk mooi kussen met hartjes, begrijp best dat tante hem meteen wou! Knap gedaan met die drukknoopjessluiting!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig kussen! En die foto is ook prachtig, de lente spat eraf!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan! Prachtig al die lente kleurtjes bij elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héééél mooi!!
    (En dat heb ik ook al een keertje gedaan, van zo'n stukje haakwerk dan maar vlug een kussen gemaakt :-))
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap wel dat ze op slag verliefd was op het kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk met die in (of op) gehaakte hartjes! en een vrolijke lente foto. Dat en het zonnetje daar word je toch blij van hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh, how sweet is that! I love your cushion ♥
    Happy Easter !! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kleuren van je kussen. Ik snap wel dat je je kussen weer snel kwijt bent. Super! liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor je berichtje, ik lees ze graag!