Home

vrijdag 9 oktober 2015

Autumn DIY & Stripes

Als het herfst wordt en de Hortensia's buiten beginnen in te drogen is dit toch mijn favoriete DIY werkje! 



Het is helemaal niet moeilijk en in zo'n half uurtje klaar, maar je hebt er zolang plezier van. Ik laat 'm mooi verder indrogen en hang de krans dan binnen aan een deur. Buiten kan ook, maar dan moet de krans niet nat worden. 
Ik heb voor deze krans een Pluimhortensia gebruikt, maar een andere soort is ook erg mooi. Het kost bijna niks je hebt alleen een strokrans en een rolletje ijzerdraad nodig en natuurlijk een paar bollen Hortensia, maar die heeft bijna iedereen wel in de tuin ;)



Ook  ben ik weer ietsje verder met de tweede stripes deken. Ditmaal voor in een ledikantje en maak ik de deken niet horizontaal maar verticaal, krijg je weer een heel ander effect! 


Zo ligt de deken heel vaak op de tafel te wachten op weer wat vrije- (haak) tijd! 


Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Die deken wordt prachtig, met dat mosterdgeel erbij!
    En die krans is ook perfect! Ik moet toch eens zien of ik genoeg uitgebloemde hortensias kan verzamelen om ook eens zo eentje te proberen, echt knap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Sigrid! Het is echt de moeite waard om het te proberen en het is echt niet moeilijk hoor ;)

      Verwijderen

Heel erg bedankt voor je berichtje, ik lees ze graag!