Home

zondag 10 januari 2016

Twinkle, twinkle..

.... little star! 
Gehaakt als cadeautje voor een zwangere collega deze leuke muziekster.


Gehaakt met Paris van Drops in de kleur grijs, voor een lief jongentje ;)
Ook omhaakte ik het trekkoordje in een zeegroene kleur.


Ik bevestigde een zeegroen lint aan de achterkant en een mooi rond leren label, die kocht ik hier.
Het muziekdoosje speelt het nummer Twinkle, twinkle little star, past mooi bij de gehaakte ster!
Deze ster haakte ik eerder al in het groot en maakte daar een kussen van, als je dat terug wilt lezen klik dan hier. Daar kun je ook de link naar het patroon vinden.


En.... tadaaa....!! Mijn gestreepte retro deken is op een paar onafgewerkte draadjes na af! 
Dat ga ik straks even doen en dan post ik 'm morgen op mijn blog ;)

Fijne dag allemaal

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeau, ben benieuwd naar je deken, maar dat zie ik morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig cadeau.
    Je deken ziet er ook geweldig uit.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Nienke,
    Wat een schattig cadeautje. Heel leuk gemaakt. Ik heb zelf nog een muziekdoosje van toen ik een baby was (alleen het muziekdoosje hoor) en ik luisterde er nog wel eens na, gewoon omdat het leuk was. haha.
    Fijne donderdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl(

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor je berichtje, ik lees ze graag!